Repte d’una acollida diferent

El passat dilluns 12 de setembre l’alumnat d’ ESO i de FP va iniciar el curs amb la benvinguda de la direcció, el professorat i l’alumnat acollidor. Una entrada que es feu escalonada i progressiva per acompanyar segons el nivell d’una manera personalitzada.

Un curs on la continuïtat del 2n curs de cicle formatiu de Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència, i l’activació del Cicle Formatiu de Sistemes Microinformàtics i Xarxes han augmentat considerablement el nombre d’alumnat del nostre institut.

A més, enguany, com a novetat per al nivell de 1r d’ESO, s’ha planificat una setmana d’acollida on l’equip de professorat ha dissenyat unes sessions explicatives d’organització i de funcionament de centre a partir de tasques dinàmiques i pedagògiques. Finalment, aquesta setmana es va acomiadar amb una jornada de convivència, realitzada el divendres 17, on la cohesió i pertinença al grup es va fer ben present.

S’ha d’Agrair a tot l’equip de professorat, els tutors i tutores, a la COMICON (Comissió de la Millora de la Convivència) i als tècnics municipals de la joventut de l’Ajuntament d’Aielo de Malferit per fer possible una jornada tant acollidora.

Orientadora

Mª Luisa Micó Olcina