Porçonstenibicicla’t

El professorat de l’IES Porçons amb la sostenibilitat, en aquest cas amb una eixida cicloturística. No anem a ser nosaltres els qui descobrim que la bicicleta té enormes beneficis, no sols per a la salut sinó també per al medi ambient, ja que es tracta d’un mitjà de transport que afavoreix la mobilitat sostenible.

Però des del nostre institut sí que volem transmetre aquest valor i la importància del seu ús entre el nostre alumnat, i per extensió, dels sectors que formen part de la nostra comunitat educativa. I no solament com a mitjà de transport en el seu dia a dia per venir al nostre centre.

Així, dins del PIIE de Porçonstenibilitat que estem realitzant al nostre centre, el professorat va realitzar l’eixida cicloturística entre les localitats de Vilallonga i L’Orxa, seguint la via verda que unia primigèniament les localitats d’Alcoi i Gandia. Un recorregut impagable que transcorre vora el riu Serpis al llarg del Racó del Duc, també més conegut com el Barranc de l’Infern.

Esperem que l’alumnat del nostre centre s’anime a compartir un matí de plenes experiències naturals i personals com les que vam compartir el professorat. I que s’inicie en un model sostenible de gaudi amb la natura: la bicicleta.