Nou projecte educatiu: Guardabosc

L’IES Porçons formarà part d”un nou projecte educatiu i reforçarà el treball en els ODS i l’Agenda 2030.

El programa ‘Guardabosc’ vol impulsar el treball en els centres educatius amb programes mediambientals que desenvolupen de manera creativa la innovació pedagògica a través del contacte amb la natura. Es pretén impulsar, així, una actitud proactiva entre l’alumnat de respecte i cura cap a la natura, incidint en els recursos i serveis que aporten els boscos per al desenvolupament de la vida del nostre planeta; al mateix temps que es fomenta entre l’alumnat la companyonia, l’empatia i el treball en equip.

L’objectiu és generar en els centres educatius entorns de treball col·laboratius que unisquen l’educació i el medi ambient, amb la finalitat de dotar l’alumnat de coneixements i capacitats per a comprendre el seu entorn natural més pròxim i que coneguen la riquesa i diversitat que ofereixen els espais naturals.