Literature Challenge

Aquest curs, el LITERATURE CHALLENGE del departament d’anglés ha sigut a càrrec del 1r curs de CFGM de TAPSD.
Després de treballar en classe la novel•la Wonder, de R.J. Palacio, l’alumnat d’Atenció a Persones en Situació de Dependència, ha confeccionat una sèrie de reptes en llengua estrangera basats en aquest llibre, el seu argument i els valors que se’n poden extraure (EMPATIA, AMISTAT, RESPECTE, SOLIDARITAT, CONTRA EL BULLYING…) i els han dut a terme amb l’alumnat de 1r ESO del centre.
Així, s’ha realitzat un APS ( aprenentatge servei) de l’alumnat de Cicles al de l’ESO que pretén treballar l’ODS 4 (EDUCACIÓ DE QUALITAT), ja que entre les seues metes està oferir entorns d’aprenentatge segurs, no violents i inclusius per a tots.
Enhorabona als organitzadors i participants!