eTwining: “Mediterranean Connections”

Un any més ens hem endinsat en el món dels projectes online: eTwinning ens brinda la possibilitat de treballar de manera cooperativa i interactiva amb alumnat europeu.

Aquesta vegada, 13 alumnes de 2n d’ESO (Aaron, Zara, Carmela, Aitana, Dani, Yaiza, Zoltan, Laia, Martina, Guillem, Carles, Marc i Evelyn) foren els qui, de manera voluntària treballaren setmanalment (i fora d’horari) en una proposta molt exigent i desafiant: coordinar a alumnat de quatre països. I així nasqué “Mediterranean Connections”, amb alumnat d’Itàlia (ICS A.Gabelli, en Misterbianco), de França (Collège Monod, a Les Pennes Mirabeau) i de Grècia (Gymnasio Acharnon, en Atenes).

L’objectiu principal ha sigut el de descobrir les nostres arrels mediterrànies comunes, cosa que ens ha ajudat a desenvolupar el sentit de la identitat europea, mitjançant la comprensió del nostre patrimoni i el foment de la sostenibilitat i respecte a la cultura i ecosistemes mediterranis.

Escribim el punt i final a aquest projecte, però agraïts i orgullosos d’haver ampliat les fronteres de les nostres classes i arribar a milers de kilòmetres d’Aielo.