Eleccions al Consell Escolar

El proper 18 de novembre es cebraran eleccions per al Consell Escolar del centre per part de tots els sectors de la comunitat educativa.

Famílies, alumnat i personal dels centres docents estan convocats a votar per a triar les persones que representaran la veu de la comunitat educativa en aquest òrgan de govern.

Com sabeu, els consells escolars participen en les decisions i projectes més transcendentals que afecten la comunitat educativa, per això, aquest procés electoral representa un repte i una oportunitat per contribuir a la millora de la qualitat de l’educació.

Ara és el moment en què podem decidir i dissenyar escenaris igualitaris i plens d’oportunitats per a l’alumnat. Aquesta participació, a més, ha de ser una decisió responsable i compromesa per part de tots els membres de la comunitat educativa perquè és així com es garanteix un centre educatiu democràtic, solidari i plural.

Famílies, alumnat i personal que vulga presentar-se com a candidats hauran de formarlitzar la seua candidatura entre els dies 19 d’octubre i 2 de novembre, ambdós inclosos. El model de candidatura es pot arreplegar en direcció).

Animeu-vos!!!