Bicis solidàries de l’ IES Porçons

L’alumnat del grup 3r ESO A de l’assignatura d’Atenció educativa de l’IES Porçons, hem estat treballant en un projecte solidari per a l’organització AVSA (Associació Valenciana per la Solidaritat amb Àfrica) reparant bicicletes per a poder ser utilitzades per la gent que vol anar al seu treball i no tenen vehicle de transport.

Al principi del projecte, el professor de l’assignatura ens va informar als alumnes sobre com funciona l’organització AVSA. En dies posteriors, ens va explicar com funcionen les bicicletes i totes les seues peces per a poder fer un informe de la reparació que facilitara saber quines peces faltaven i les puguerem comprar o reutilitzar d’altres bicis.

En la primera pràctica portàrem les bicis al centre i començàrem a revisar-les i apuntar tot el que faltava en un full que després vam entregar al professor. Al següent dia el professor va portar tot el material que necessitàvem i a partir d’eixe dia vam començar a reparar totes les bicis possibles (Rodes punxades, frens que no frenaven, canvis que no canviaven, peces trencades…)

Després d’un temps, hem arribat a reparar 6 bicis que han arribat a l’associació AVSA les quals estan sent utilitzades en aquests moments. En una segona fase del projecte, continuarem reparant-ne d’altres que puguen necessitar-ho.