A l’IES Porçons ens han seleccionat el nostre projecte Erasmus+

A l’IES PORÇONS ens han seleccionat el projecte Erasmus+ en la modalitat KA 122-SCH. Acció clau K1. Projectes de curta durada per a la mobilitat de l’alumnat i personal d’Educació Escolar, número: 2021-1-ES01-KA122-SCH-000013310. Pel seu projecte: «Reinventing our educational community into a sustainable, digital and inclusive education».

Amb aquest projecte el nostre institut ofereix al seu professorat l’oportunitat de «Mobilitat per a l’Aprenentatge», amb l’objectiu d’ampliar i millorar el nostre desenvolupament professional, a més de possibilitar la col·laboració amb els nostres homòlegs d’altres països d’Europa. A més de dotar-nos del suport per a l’intercanvi de bones pràctiques i criteris d’innovació, a partir de les Associacions Estratègiques, per a abordar reptes comuns, com l’abandó escolar o el baix nivell de coneixement bàsic, fomentant els vincles amb el món extraescolar i amb altres àmbits educatius i formatius, així com apostar per una educació sostenible, digital i inclusiva.

Amb Erasmus+ se’ns ofereix la possibilitat de realitzar activitats de desenvolupament a l’estranger, d’ampliació de coneixement i aptituds per adquirir nous coneixements metodològics per implementar-los amb el nostre alumnat. Un programa enfocat, doncs, en la cooperació entre centres escolars i d’altres organitzacions amb la finalitat de millorar el nivell i la qualitat de l’ensenyament, i seguir la dinàmica d’investigació i innovació educativa del nostre centre.