Pictogrames – 2n TAPSD

L’alumnat de 2n curs de TAPSD ha dut a terme la col·locació de pictogrames al nostre institut. Això permet orientar i informar a les persones amb diversitat funcional on el seu codi de comunicació habitual siga aquest, i necessite d’un sistema de comunicació augmentatiu i alternatiu.

La iniciativa està adreçada a disminuir barreres de comunicació, i amb això, la limitació de drets de ciutadania. Després de la col·locació d’aquests elements de comunicació al nostre institut tots i totes guanyem en accessibilitat, i ens sumem a iniciatives responsables destinades a que les persones tinguen més autonomia i millor coneixement dels recursos disponibles al centre.

Per crear aquests recursos, l’alumnat ha utilitzat una sèrie de pictogrames cedits gratuïtament pel portal Aragonès de Comunicació Augmentativa i Alternativa (ARASAAC), a base d’imatges universals d’ús i coneixement generalitzat.

Gràcies, per deixar-nos al centre una petjada més inclusiva, més participativa i més humana.