Visita al CRIS i Centre de Dia d’ADIEM

El passat dimarts 14 de juny, l’alumnat del cicle d’Atenció a la Dependència vam visitar les instal·lacions que ADIEM (Associació per a la Defensa i Integració del Malalt Mental) té a Ontinyent.

A les instal·lacions del CRIS (Centre de Rehabilitació i Integració Social), l’integrador social Javi ens va realitzar una xerrada sobre el funcionament de les instal·lacions d’ambdos centres, el perfil de persones usuàries a les que atenen diàriament, la programació diària d’activitats i els/les diferents professionals que treballen als dos centres. D’aquesta manera el nostre alumnat va poder resoldre els seus dubtes respecte al treball amb persones amb malaltia mental.

Posteriorment, l’alumnat per grups va poder assistir a les diferents activitats que durant el matí del dimarts es realitzen. Així van poder presenciar al CRIS un taller de pintura i expressió plàstica, i al Centre de Dia van poder assistir al taller d’Habilitats Socials i al taller de Cuina.

La visita va ser enriquidora pel grup del cicle que va poder observar com és el treball diari amb el col·lectiu de persones amb malalties mentals i quines són les seues possibilitats.

Moltes gràcies a ADIEM per la seua acollida!

Tutora 1r TAPSD