L’Ajuntament i l’IES realitzen formació en matèria de violència de gènere

L’alumnat de l’IES Porçons ha participat aquesta setmana en diferents activitats formatives en matèria d’igualtat i sensibilització contra la violència de gènere.

Aquests tallers han sigut promoguts per part de l’Ajuntament, el qual està adherit a la Xarxa de Municipis Protegits Contra la Violència de Gènere, en col·laboració amb l’IES Porçons contemplat en el seu Pla d’igualtat i Convivència.

El dia 4 d’octubre, l’alumnat de 3r ESO, 1r FPB I 1r TAPSD, va participar al seminari per a adolescents, Com construir una relació sana, a través del qual es va tractar de forma interactiva, temes com el mite de l’amor romàntic o com saber identificar si s’està sofrint violència de gènere a la parella.

D’altra banda, el dia 8 d’octubre, s’ha impartit l’activitat coeducativa, Parlem de diversitat, a l’alumnat de 1r ESO, on s’han abordat temes com els rols i estereotips de gènere, element clau pel que fa a la discriminació contra la dona.

Aquests dos tallers han sigut realitzat per la Consultora d’Igualtat Fem-Acció i subvencionats a través de la Xarxa de Municipis Protegits.