2n FPB – ESCAPE GAME

L’alumnat de 2n curs de Formació Professional Bàsica ha dissenyat escape games digitals per tal de posar en pràctica tots els continguts estudiats en la classe d’anglés al llarg del curs. En aquest sentit, han hagut d’inventar-se una història en llengua estrangera, amb diferents personatges, i les missions que s’han de dur a terme per tal de poder eixir (escape) i acabar el joc.

En aquesta activitat, s’han reforçat les competències curriculars i professionals prèviament adquirides: lingüística per tal de comunicar-se a nivell personal i laboral, digital a l’hora utilitzar les TIC per a la recerca d’informació i elaboració del producte final, socio-lingüística mostrant respecte cap a la diversitat cultural, etc. A més, han fet servir temàtiques molt variades prèviament escollides per ells/es com, per exemple, històries fantàstiques, música, endevinalles, cultura general, etc.

Realment ha sigut una molt bona experiència d’aprenentatge, ja que han realitzat un treball excel·lent amb esforç i motivació.