SISVA

El projecte SISVA consistix en la recreació d’un Simulador de Suport Vital Avançat (una ambulància) i tots els seus materials en 3D per a facilitar als estudiants d’FP de la família de sanitat d’un entorn interactiu con fines educatius a través de l’ús d’ulleres digitals. En l’acció participen en total quatre instituts on s’impartixen FP de tres famílies diferents: Informàtica, Sanitat i Imatge i So.

A través d’una aplicació l’alumnat podrà accedir a una ambulància digital, conéixer on es guarden tots els utensilis, posicionar-los, girar-los i conéixer la seua utilitat con una xicoteta descripció sense la necessitat de comptar con este caro material de manera física en els centres acadèmics. El projecte SISVA s’un projecte d’alumnes d’FP al servici de la FP.