EMPRÈN

L’IES Paco Ruiz ara disposa d’estudi de radi complet dotat amb els equips tècnics necessaris per a poder gravar programes de ràdio i peces sonores.

Gràcies a este espai l’alumnat podrà realitzar les seues pròpies creacions radiofòniques, per la qual cosa hauran de redactar i locutar els seus guions.

La comunitat educativa aprofitarà per a tractar temes sobre aquelles preocupacions socials relacionades amb l’Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) per a crear major conscienciació en els/as estudiants sobre estes problemàtiques.

Al seu torn, les temàtiques podran estar relacionades amb els interessos propis de l’alumnat, com poden ser aquells relacionats amb les noves tecnologies, els aspectes socials relacionats amb l’edat i, també, aquells que concernixen la localitat de Bigastro, per a poder crear sinergies amb el context de la institució.