Preparant l’inici de curs

Encara que comencem fa més d’una setmana el treball en el centre, volem aprofitar per a donar la benvinguda al curs escolar 2022-2023.

Un curs que ve marcat per tres grans esdeveniments:

• Implantació de la LOMLOE en 1r ESO, 3r ESO i 1r Batxillerat.
  • Vint-i-cinqué aniversari de l’IES Miguel Hernández- IES Paco Ruiz.
  • Participació, amb la banda del centre, en el programa ERASMUS+

Al llarg del curs l’alumnat del centre es veurà immers en aquests grans esdeveniments, i molts més, de manera directa o indirecta. Des de l’equip directiu us anirem informant regularment de totes les activitats que anirem realitzant en l’institut.

A partir d’aquest moment ja és hora d’anar revisant la web del centre, així com les xarxes socials en les quals us anirem informant d’aspectes fonamentals per a l’alumnat i per al centre: grups, web família, incorporació al centre, banc de llibres…

Però tot això d’ací al divendres.

Si necessiteu alguna cosa, estarem per ací i si ho teniu tot clar ens veiem el 12 de setembre.

Us desitgem un profitós curs 2022-2023.