Graduació de l’alumnat de 2n Batxillerat

En la nit d’ahir, a l’auditori Francisco Grau de Bigastro, va tindre lloc l’acte de graduació de l’alumnat de 2° de Batxillerat de l’IES Paco Ruiz. En un emotiu acte acomiadem a una promoció d’alumnes que deixaran empremta en el nostre centre i en el claustre de professors. Presentat l’acte per les professores de llengua castellana Ana Abril i Laura Ortega, gaudim, entre altres coses, de la posada en valor del coneixement com a ferramenta bàsica per a la superació acadèmica. Amb textos de Pablo Neruda i Kavafis les professores ens van delectar amb poemes que mostraven el valor de la paraula com a eix vertebrador d’este acte.

Als protagonistes de l’acte, l’alumnat del centre, desitjar-los uns bons resultats en les proves d’accés a la universitat i donar l’enhorabona, especialment, als tres alumnes que han destacat per la seua excel·lència acadèmica en batxillerat: Raúl, Noha i Hanae.