XII Concert a Molina de Segura

El passat 25 d’abril, la banda de l’institut va acudir, seguint una tradició de 12 anys, al CEIP Maestro Francisco Martínez Bernal per a oferir un concert didàctic als seus 550 alumnes.

Enguany la temàtica era la regió de Múrcia, seguint el fil conductor de la seua setmana cultural. L’alumnat del col·legi murcià va poder gaudir de música processional, música per a les festes de moros i cristians, va interpretar el famós “Canto a Múrcia” de la Parranda i va finalitzar amb l’adaptació de la cançó “La Salvació” del grup murcià Crema Bogotà. Esta última composició va ser adaptada per a la nostra banda per l’antiga alumna del centre María Díaz Esquiva, interpretació de la qual van gaudir molt els alumnes del col·legi molinense.

Des del centre donar les gràcies, una vegada més, a l’alumnat de la banda i al professorat que la componen. I com també és tradició als antics alumnes que ens acompanyen en este magnífic concert. A tots ells nostre més sincer agraïment.