Informació sobre terminis en el cas que hagen quedat places vacants en FP Grau Mitjà i Grau Superior

En el cas que durant el procediment de matriculació ordinari realitzat des del 22 al 29 de juliol hagueren quedat places s’oferiran primer a les persones que han participat en el procés d’admissió, i en cas de quedar encara places lliures a totes les persones que complisquen els requisits.

La informació i terminis es troba disponible en la RESOLUCIÓ de 24 de març de 2022, del secretari autonòmic d’Educació i Formació Professional, per la qual s’estableix el calendari d’admissió en els ensenyaments sostinguts amb fons públics de Formació Professional de grau bàsic, de grau mitjà i de grau superior, cursos d’especialització i programes formatius de qualificació bàsica, per al curs 2022-2023 en el seu ANNEX II Calendari d’admissió i matrícula per a ensenyaments de Formació Professional de grau mitjà i grau superior, per a les modalitats presencial i semipresencial on es diu:

[…]

15. Període per a assignar les places vacants sobrants:

15.1. Fase 1: del 6 al 15 de setembre (només podran accedir les persones interessades que hagen participat en el procediment d’admissió).
a) Els centres hauran de gestionar els cicles amb llistes d’espera fins a esgotar-les.
b) En els cicles sense llista d’espera s’estarà al següent:
– Fins al 7 de setembre els centres comunicaran a la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial els cicles en els quals ja s’haguera acabat la llista d’espera.
– Fins al 7 de setembre els centres hauran d’actualitzar tota la matrícula d’alumnat en ITACA.
– El 8 de setembre la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial publicarà el llistat de vacants de cicles sense llista d’espera.
– Del 9 al 13 de setembre, els centres adjudicaran les vacants per a les persones que hagen participat en el procés d’admissió i que desitgen accedir a aquestes places.
15.2. Fase 2: Resta de vacants: del 14 de setembre al 8 d’octubre (podrà accedir qualsevol persona interessada que complisca els requisits d’accés).
b) En els cicles sense llista d’espera s’estarà al següent:
– Fins al 15 de setembre els centres comunicaran a la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial els cicles en els quals ja s’haguera acabat la llista d’espera.
– Fins al 15 de setembre els centres hauran d’actualitzar tota la matrícula d’alumnes en ITACA.
– El 16 de setembre la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial publicarà el llistat de vacants de cicles sense llista d’espera.
c) Fins al 8 d’octubre, els centres amb llistes d’espera hauran de continuar gestionant-les. En cas d’esgotar alguna llista d’espera, les places vacants s’hauran d’oferir a qualsevol persona interessada, per ordre d’arribada, sempre que complisca els requisits d’accés.

16. El 8 d’octubre serà l’últim dia per a matricular a l’alumnat en cicles formatius de Formació Professional de grau mitjà i grau superior.

A més de les pàgines web citades en la norma, s’anirà informant en la pròpia web del centre.