Intercanvi epistolar amb França

S’acaba el curs i amb ell, l’intercanvi epistolar dels alumnes de francés. Durant aquest any acadèmic, el nostre alumnat ha intercanviat cartes, vídeos, presentacions i fins i tot regalitos amb els alumnes de l’institut Nazareth-La Salle de la ciutat de Voisenon, prop de París. Ha sigut una experiència molt positiva tant a nivell personal com lingüístic.

A través d’aquesta activitat, els alumnes de francés han pogut establir llaços d’unió amb estudiants d’espanyol a França i, alhora, s’ha potenciat el desenvolupament de les seues destreses comunicatives.

Aquest intercanvi es realitza des de fa molts anys en el Departament de Francés i té molt bon acolliment. Continuarem fomentant aquesta connexió hispanofrancesa!