Tercer Premi en el “24h d’innovació Barcelona” per als alumnes d’Animacions 3D de l’IES Paco Ruiz

L’alumnat del Cicle Superior d’Animacions 3D, jocs i entorns interactius de l’IES Paco Ruiz aconsegueix el tercer premi del concurs internacional “24h d’innovació Barcelona”.  En aquesta edició han participat tres equip del nostre centre educatiu del primer curs del Grau Superior.

Durant un dia els estudiants han hagut de donar respostes als reptes que diferents empreses nacionals els han proposat. En aquesta edició han participat 72 instituts nacionals i internacionals. Entre les empreses d’aquesta edició estava Vueling, Damm, Caprabo i Sagardi, entre altres.

El jurat ha valorat la creativitat, la qualitat i la viabilitat que un dels tres equips de l’IES Paco Ruiz  ha oferit al repte proposat per CaixaBank. Es tractava de realitzar una estratègia per a reduir l’impacte mediambiental que les diferents oficines i seus de l’entitat financera generen a Espanya. A més de les solucions, els estudiants han  demostrat els coneixements que han adquirit al llarg del curs acadèmic amb les creacions en 3D de diferents prototips per a aplicar en el projecte, un factor que els ha diferenciats d’altres propostes.

El concurs ha sigut una oportunitat perquè els estudiants s’enfrontaren per primera vegada a un ‘pitching’ real, on han conversat i presentat les seues idees als responsables de les empresa i han conegut les dificultats de treballar amb el temps limitat.

La bona organització, formació i disposició dels alumnes ha sigut fonamental per a aconseguir el reconeixement. Com a premi disfrurán d’un viatge formatiu que els oferirà una experiència acadèmica i personal única al costat d’experts en innovació.

Els altres dos equips han treballat en les propostes llançades per al discogràfica Halley Records i la Fundació Acció Social Infància.