25 de novembre

La comunitat educativa de l’IES Paco Ruiz participa en la sensibilització contra la violència de gènere col·laborant amb diverses activitats:

Exposició de cartells realitzats per alumnes de 2 i 3 d’ESO confeccionats en l’assignatura de Plàstica, dirigida per la professora Marina.

També ens ha visitat Don Antonio Asensio, sergent de la Guàrdia Civil i expert en temes de violència de gènere que ha donat una xarrada als alumnes d’1 de batxillerat.

Hem realitzat un debat sobre conductes no tolerables entre joves i adolescents en el qual han participat alumnes i professors comptant amb l’assistència de gran part dels alumnes, el muntatge audiovisual ha sigut realitzat pels alumnes del CFGS 3D i els de CFGM DJ.

Tot sense oblidar el component musical del centre en el que els alumnes de 2 de batxillerat de música han seleccionat algunes àries d’Ainhoa Arteta i María Callas, sopranos que han patit la violència de gènere i que seran escoltades aquests dies.