CONNEXIÓ AMB LA ISS

El divendres 9 de febrer, l’alumnat de 1r de batxillerat de l’optativa de Tecnologia i Enginyeria i l’alumnat de 2n de batxillerat B amb les professores Estefania Tamarit del departament d’anglés i Mati Fenollosa del departament de Tecnologia, participaran junt amb més de 150 alumnes d’altres 5 IES de la Comunitat Valenciana en el contacte directe amb la ISS que tindrà lloc en l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicacions (ETSET) de la Universitat Politècnica de València.

Serà un contacte directe des de la ISS amb la EA5RKP, Radio Club Universitat Politècnica de València. El contacte durarà aproximadament 10’ i l’astronauta americana Loral O’Hara contestarà a 20 preguntes formulades per l’alumnat assistent, i entre ells, del nostre IES són:

• Erin Corredor Arnold – formularà la pregunta 2
  • Lara Bodí Adam – formularà la pregunta 8
  • Aitana Guillén Galán – formularà la pregunta 14
  • Alejandra García López De La Franca – formularà la pregunta 20

L’estació espacial utilitzarà l’indicatiu OR4ISS.

Quan: DIVENDRES 9 DE FEBRERO 2024

Hora: 08:10 GMT

Freqüencia per a escoltar: 145.800

Es podrà seguir en directe des del següent enllaç:

ISS connexió en directe des de ETSET UPV

El logo, que donarà imatge al contacte, és disseny de Federico Rodrigo Muñoz, alumne de 1r de batxillerat de l’optativa de Tecnologia i Enginyeria.