Projectes Erasmus +

El nostre institut realitza projecte Erasmus+ en Educació Superior amb la finalitat de millorar l’Educació Superior en Europa i la resta del món. Ofereix oportunitats a estudiants de Cicles Formatius, ajuda a millorar les seues aptituds i perspectives d’ocupació.

Aquest projecte es densenvolupa d'acord amb la Carta Erasmus d'Educació Superior (ECHE). La Carta Erasmus d’Educació Superior constituïx un marc general de qualitat de les activitats de col·laboració europea i internacional.  Comptar amb la Carta Erasmus d’Educació Superior permet  sol·licitar i poder participar en la mobilitat personal vinculada a l’aprenentatge y/o en la col·laboració en matèria d’innovació i bones pràctiques en el marc del Programa.  La Carta es concedix per tota la duració del Programa Erasmus+. L’execució de la Carta és objecte de seguiment i la vulneració de qualssevol dels seus principis i compromisos podrà donar lloc a la seua retirada per part de la Comissió Europea.

Pots consultar la nostra Carta Erasmus d'Educació Superior (ECHE) en el següent enllaç:

CARTA ERASMUS IES MASSAMAGRELL 2021/2027

També pots consultar informació sobre el  Servicio español para la internacionalización del Ministerior de Universidades "SEPIE" clicant sobre el seu logo

Anterior Carta Erasmus d'Educació Superior (ECHE) en el següent enllaç:

CARTA ERASMUS IES MASSAMAGRELL 2015/2020

ERASMUS +, 2022-2023,  STEPV i ESFMB

El nostre centre, com en cursos anteriors, participa en els projectes dels consorcis del Sindicat de treballadors i treballadores de l'ensenyament del País Valencià, STEPV, i de l'Escola sindical de formació Melchor Botella, ESFMB. Són projectes de mobilitat de l'alumnat de cicles formatius de formació professional.

En els següents enllaços es pot consultar informació referent als projectes per al curs 2022-2023.

Presentació Projectes

Tríptic Erasmus + 22-23

Criteris de selecció de l'alumnat

Preguntes freqüents

Reunió informativa

Erasmus +, professorat acompanya a Roma

ERASMUS +, 2021-2022,  STEPV i ESFMB

En els següents enllaços es pot consultar informació referent als projectes per al curs 2021-2022.

Informació Projectes

Presentació Projectes

Criteris de selecció de l'alumnat

Preguntes freqüents

Erasmus+, professorat acompanya a Milà i Berlí

ERASMUS +, 2021-2023, "SEPIE"

El nostre centre, com en cursos anteriors, participa en els projectes del "SEPIE", Servicio Español para la Internacionalización de la Educación del Ministeri d'Universitats.

Informació Projectes

Presentació Projectes Educació Superior

Convocatòria

Criteris de selecció