Tràmits Secretaria

Alguns dels tràmits que podeu realitzar en Secretaria són els següents:

SOL·LICITUD DE TÍTOL

Acabat el curs i superat el cicle formatiu o batxillerat, pots sol·licitar el títol que acredita oficialment haver superat els estudis corresponents.

Cal que realitzes els següents tràmits:

1. Accedir a aquesta pàgina web: fes clic ací i seguir les instruccions que hi trobaràs.
    • Òrgan gestor: INSTITUTS DE VALÈNCIA.
    • Batxillerat: TÍTOL DE BATXILLERAT.
    • Cicles formatius de grau mitjà: TÍTOL DE TÈCNIC.
    • Cicles formatius de grau superior: TÍTOL DE TÈCNIC SUPERIOR.
  2. Abonar en el banc la taxa corresponent (en la pàgina esmentada en l’apartat anterior es calcula).
  3. Emplenar, per duplicat, l’imprés que trobaràs en aquesta adreça (fes clic ací) i imprimir-ho en paper.
  4. Dur a l’institut l’imprés,  en paper, una fotocòpia del DNI i el resguard d’haver abonat la taxa (si t’has acollit a alguna reducció, has de dur el justificant, per exemple còpia del llibre de família nombrosa).

Documentació a entregar:

--------------------------------------------------------------------------------------

SOL·LICITUD DE CERTIFICACIÓ ACADÈMICA

També es pot sol·licitar la certificació acadèmica de les notes del cicle formatiu que hages superat.

Els tràmits a realitzar són els següents:

• Òrgan gestor: INSTITUTS DE VALÈNCIA.
    • Taxa: Certificacions acadèmiques i certificats a l’efecte de trasllats.
  3. Dur a l’institut el resguard d’haver abonat la taxa (si t’has acollit a alguna reducció, has de dur el justificant, per exemple còpia del llibre de família nombrosa).

Mentre no es tinga el títol, l’alumnat pot acreditar els seus estudis amb la taxa per al títol pagada i la certificació acadèmica de notes. Es recomana sol·licitar el títol i la certificació acadèmica a la vegada.

PAGAMENT DE TAXA ADMINISTRATIVA PER A MATRÍCULA EN CURS 2022/2023 PER A ALUMNAT DE BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS (Formació professional bàsica, Grau mitjà i Grau superior)

La formalització de la matrícula requereix el pagament d'una taxa administrativa. Fes clic en el següent enllaç per a saber com realitzar correctament el tràmit: PAGAMENT TAXA MATRÍCULA CURS 2022/2023.