SEMIPRESENCIAL Llistats admesos i Matricula de curs 2023-24

SEMIPRESENCIAL

Llistats definitius i matricula curs 2023-24

Terminis: fins al 26 juliol en telematricula – fins al 27 juliol en el formulari del pas 1.

LLISTATS DEFINITIUS D’ADMESOS:

Per a fer la matrícula no s’ha d’anar al centre de manera presencial, sinó que s’ha de realitzar en línia en dues parts, primer se seleccionen les assignatures i després es realitza la matrícula en TELEMATRICULA, aportant el justificant d’ingrés, prem ací per a veure detall de l’ingrés, i els altres documents que justifiquen el marcat en l’admissió com per exemple DNI, justificant d’estar treballant, etc.

PAS 1: SELECCIÓ D’ASSIGNATURES. Prem ací per a seleccionar les assignatures que t’han adjudicat en l’admissió. Aquest pas és un formulari creat pel centre a partir dels llistats d’admesos per a saber exactament les assignatures de les quals voleu matricular-vos. Si tingueres algun problema amb l’accés (que espere que no), realitza el PAS 2, que és a través de la plataforma de la Conselleria, es revisarà tot.

Detall d’ingrés, prem ací per a veure detall de l’ingrés.

PUJADA DE DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA (s’ha de realitzar a través de TELEMATRÍCULA)

PAS 2: Matricula a través de TELEMATRÍCULA. És important que realitzes aquest pas ja que està connectat amb el sistema de gestió de la Conselleria i justifica que has realitzat la matrícula. Ací no et permet seleccionar les assignatures, per això t’hem creat el PAS 1, per si no vols matricular-te de tot el que t’han donat. També el justificant d’ingrés de la matrícula que pots descarregar-lo d’ací i pujar a telematrícula, cerca l’apartat ALTRES per a afegir el justificant de pagament. Si no has pogut també ho pots enviar a l’email 03012736.secretària+justificante@edu.gva.es. Ves amb compte i posa exactament la direcció d’email tal com s’indica, tingueu paciència que s’aniran responent tots els emails quan es lligen perquè us quedeu tranquils, aquest procés s’iniciarà a partir de setembre i durant tot el mes.

Se citarà a partir de setembre als alumnes de manera presencial perquè aporten la documentació que han pujat a la plataforma de TELEMATRICULA i també documentació que els puga faltar. Hauran d’aportar els originals i les còpies perquè es verifique i arxive la documentació en el seu expedient. Rebreu un avís a través del tutor o tutora, o a través de la secretària, no us preocupeu.

Consultar la web del centre www.iesmarenostrum.com hi ha un apartat de Semipresencial dins del menú Ensenyaments. Ací es posa informació útil per a vosaltres i és la forma que el centre té de comunicar-se amb la comunitat d’alumnes de semipresencial, ja que no esteu en una aula física on puguem anar a explicar-vos.

Al setembre posaré videoconferències en obert, perquè em pregunteu temes com: Convalidacions, Renúncies, Baixes d’Assignatures, Convocatòries disponibles, Sol·licitud de Convocatòries extraordinàries, etc. Ho comunicaré i penjaré després el vídeo en la web, en l’apartat que us he dit abans.

Els alumnes que no formalitzen la matrícula en les dates que marca la normativa s’entendrà que RENUNCIEN a la plaça escolar.