El títol de Tècnic en Gestió Administrativa permet al professional exercir la seua activitat tant en grans com en mitjanes i petites empreses, en qualsevol sector d’activitat, i particularment en el sector serveis, així com en les administracions públiques, oferint suport administratiu en les tasques d’administració i gestió d’aquestes empreses i institucions i parant atenció als clients i ciutadans.
CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ DE «GESTIÓ ADMINISTRATIVA»
[lgc_column grid=”50″ tauleta_grid=”50″ mobile_grid=”50″ last=”false”]PRIMER CURS:
- Comunicació empresarial i atenció al client.
- Operacions administratives de compravenda.
- Empresa i Administració.
- Tractament informàtic de la informació.
- Tècnica comptable.
- Itinerari personal per a l’ocupabilitat I.
- Anglés professional GM.[/lgc_column]
[lgc_column grid=”50″ tauleta_grid=”50″ mobile_grid=”50″ last=”false”]SEGON CURS:
- Operacions administratives de recursos humans.
- Tractament de la documentació comptable.
- Empresa a l’aula.
- Operacions auxiliars de gestió de tresoreria.
- Anglés.
- Formació en Centres de Treball.[/lgc_column]

QUINES OCUPACIONS POTS DESEMPEŇAR:
[lgc_column grid=”33″ tauleta_grid=”33″ mobile_grid=”33″ last=”false”]
- Auxiliar administratiu.
- Administratiu comercial.
- Empleat d’atenció al client.
- Empleat de mitjans de pagament.[/lgc_column]
[lgc_column grid=”33″ tauleta_grid=”33″ mobile_grid=”33″ last=”false”]
- Ajudant d’oficina.
- Auxiliar administratiu de gestió de personal.
- Empleat de tresoreria.
- Recepcionista.[/lgc_column]
[lgc_column grid=”33″ tauleta_grid=”33″ mobile_grid=”33″ last=”false”]
- Auxiliar administratiu de cobraments i pagaments.
- Auxiliar administratiu de les administracions públiques.[/lgc_column]
