INTERCANVI AMB EL NORD DE FRANÇA DINS DEL PROGRAMA ERASMUS+

Del 19 al 27 de març passat 8 alumnes de 4t d’ESO acompanyats per Assumpció Tormo i Enrique Lomas han participat en un intercanvi amb alumnat del Lycée Deporter de Hazebrouck al nord de França i prop de Lille. Han conegut el funcionament del sistema educatiu a França, han pogut conéixer una altra cultura i forma de vida convivint amb famílies de la zona, han practicat els coneixements de francés que han adquirit a l’aula a més de conéixer llocs meravellosos com Hazebrouck, le nausicaa de Boulogne sur mer, Douai i le beffroi, Lille, les mines de carbó de Lewarde a més de moltes activitats al centre francés i en col•laboració amb ells com la visita a la maison famille Clairefontaine o amb  una Escola de Primària de la ciutat.

Un viatge ben profitós!!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies