Homenatge al Professor Antonio Pomares

El passat divendres 10 de Febrer de 2012 a les 19’00 hores es va celebrar al Saló d’Actes de la IES La Foia d’Elx un homenatge al recentment desaparegut Professor de Filosofia del centre Antonio Pomares Pascual. A l’esmentat acte van acudir companys del professor d’altres centres i del seu propi, companys i professors d’antropologia de la UNED i de la UMH, amics, coneguts i, com no, la seva dona, els seus fills i la seva mare. En el transcurs de l’acte es va destapar una placa mitjançant la qual la sala d’actes del centre passarà a denominar-se Professor Antonio Pomares perquè la seva memòria quedo lligada a la del centre; se li va fer entrega a la seva vídua d’un quadre i d’una placa commemorativa. En el transcurs de l’acte també van parlar amics i alumnes en record del estimat professor. També es va aprofitar l’acte per presentar el llibre pòstum d’Antonio Pomares “De la comandament de Ahmed el sahrauí” de l’editorial Tabala, on es va comptar amb la presència d’Ahmed Mohamed Fadel “El Ros” i Mohamed Tami (exministre de cultura de la RASD i membre del front Polisari). Per concloure l’acte es va visionar un audiovisual realitzat per Axel Amorós, ex-alumne i participant en educació solidària sobre Antonio Pomares.

Recuerdo a un maestro: Diario Información