Novetats Web Família: APP per a mòbils i millores en la versió web ?‍?‍??‍?‍?

Naix Web Familia en format APP, facilitant l’ús de l’aplicació de del mòbil de l’eina de comunicació a distància entre el professorat i les famílies i els alumnes, per la qual cosa serà possible rebre notificacions “push”.

• Les famílies la poden descarregar per a Android per a Android des de hui, 12 de maig, en Google Play ⬇️?descàrrega ? ⬇️
  • Properament estarà disponible per a iOS en AppStore

Igualment, la versió web tradicional disposa de nova versió que inclou millores associades amb la seguretat, subscripcions a novetats, i la possibilitat de rebre missatges formatats i enllaços a documents que els docents vulguen compartir amb el seu alumnat.

Durant aquestes setmanes d’estat d’alarma, s’han donat d’alta més de 200.000 nous usuaris en Web Família. Actualment, més de 400.000 persones estan utilitzant la WF2 per a relacionar-se amb el seu centre educatiu, en la línia del Pla MULAN.