Admisió Batxillerat

L'alumnat de 4t de l'ESO que vulga cursar 1r de batxillerat ha de participar obligatòriament en l'admissió. Inclòs l'alumnat que està cursant estudis actualment en l'IES Joanot Martorell (si no participen es quedaran sense plaça en el centre). Per a això, deurà:

• Presentar la seua sol·licitud telemàtica del 4 al 10 de juny en la web www.telematricula.es (Imprescindible emplenar el camp NIA en la sol·licitud, este el pots trobar en WebFamilia).
  • La nota mitjana de l'ESO s'envia telemàticament entre els centres educatius. En el cas que no ens arribe li la requerirem. Han de romandre atents al correu.
  • Llistat d'admesos provisional: 16 de juliol. El centre on se li adjudique el lloc escolar el podran consultar en la web www.telematrícula.es o en el tauler d'anuncis del nostre centre. Poden presentar reclamacions telemàtiques al llistat fins al 18 de juliol.
  • Llistat d'admesos definitiu: 25 de juliol.
  • La matrícula (lliurament de documentació) de l'alumnat la podran realitzar de manera telemàtica en www.telematricula.es del 25 al 30 de juliol, o bé de manera presencial en la Secretària del centre del 25 al 31 de juliol. Atents a la web del centre on donarem instruccions sobre aquest tema.

IMPORTANT: L'alumnat que està cursant estudis en l'IES Joanot Martorell ha de presentar sol·licitud obligatòriament. Este alumnat té prioritat(*) i per a fer-la valdre ha d'emplenar en la sol·licitud els camps:

• Marcar el check "Alumnat del propi centre"
  • En estudis actuals emplenar: 4ESO en el centre IES JOANOT MARTORELL.
    (*) Esta prioritat només s'aplica quan tries el nostre centre com a primera opció.

NOVETATS CURS 24-25:

S'implanta el DISTRICTE ÚNIC, això significa que els punts relatius al domicili laboral o familiar són els mateixos per a tots els residents en el mateix municipi. Conselleria publicarà en breu les àrees d'influència en esta web:

En el barem de punts cada centre incorpora una circumstància especial valorada amb 1 punt.
El Consell Escolar de l'IES Joanot Martorell ha decidit valorar amb 1 punt extra a l'alumnat que complisca alguna d'estes circumstàncies especials: el compliment de diverses d'estes circumstàncies sumarà només 1 punt.
-Alumnat que simultanieja estudis professionals de música o dansa en conservatoris.
-Alumnat que simultanieja estudis en escoles d'ensenyament artístic no formal de música i/o arts escèniques i que estiguen inscrites en el registre de centres docents de la Comunitat Valenciana.
-Alumnat que simultanieja estudis a l'escola oficial d'idiomes (EOI).
-Alumnat inclòs en les llistes d'esportistes d'elit, d'alt nivell o d'alt rendiment, així com el personal tècnic, entrenador, arbitral i jutge d'elit de la Comunitat Valenciana
Més informació: www.telematricula.es