Primera trobada en línea entre Heinrich-Hertz-Schule d’Hamburg i L’IES Joanot Martorell

PRIMERA TROBADA EN LÍNIA ENTRE L’ALUMNAT DE LA HEINRICH-HERTZ-SCHULE D’HAMBURG I EL DE L’IES JOANOT MARTORELL DE VALÈNCIA

Després que els nostres alumnes i l’alumnat alemany hagueren mantingut correspondència electrònica durant un mes, el passat 31 de gener de 2021 va tindre lloc la primera videoconferència entre ells. Aquesta videoconferència va ser programada en la plataforma Zoom pel professor de la Heinrich-Hertz-Schule, Michael Möller, i vam estar-hi tots els professors que formem l’equip Erasmus+ de l’IES Joanot Martorell.

Els alumnes van tindre per fi l’oportunitat de conéixer-se entre ells i de parlar tant dels interessos personals que comparteixen, com de la seua preocupació pel medi ambient i la sostenibilitat.

Primer, vam estar tots junts en una videoconferència conjunta i després els alumnes van estar xarrant en les Breakout Rooms (sales per a grups xicotets). Aquesta videoconferència resultà ser tot un èxit i és la primera de les quals efectuarem abans de la mobilitat de l’alumnat a la ciutat d’Hamburg.

Teresa Torner

Coordinadora de Programes europeus