Cultura Audiovisual. Mythos i cinema.

Els alumnes de Cultura Audiovisual I han assistit al taller 'Mythos i cinema', una aproximació als efectes especials pre-CGI a través d'un fil conductor ben interessant: la mitologia.
Tot seguit, hem visitat les exposicions de Paco Roca ( 'Retorno al Edén') i d'Ortifus al Centre Cultural La Nau.
Un matí molt ben aprofitat. I és que s'aprén molt en aquestes activitats.

Dia Internacional de la Dona i la xiqueta en la ciència

El divendres 11 de febrer hem celebrat el Dia Internacional de la Dona i la xiqueta en la ciència. L'alumnat de 4t i 1r de batxillerat de Biologia, Física i Tecnologia ha assistit a les conferències de  Pilar Domingo i Julia Suso, doctores en Biologia i Matemàtiques per la Universitat de València. Inventores d'ací i Dones guardonades amb el Premi Nobel de ciències. Dues exposicions que posen de manifest l'important paper de les dones científiques i investigadores.