Matrícula en Formació en Centres de Treball / Projecte

Instruccions per al curs 2024 – 2025

Per a alumnat que ha de fer la FCT i el Projecte

Qui pot matricular-se de la FCT i del projecte?

Cal participar primer en el procés d’admissió?

No. En el cas que solament falte per cursar o aprovar la FCT i/o el mòdul de Projecte no cal participar en este procés. L’alumnat haurà de matricular-se en les dates que s’indiquen a continuació.

Quin és el període per a matricular-se?

La data per a tramitar la matrícula serà del 3 al 14 de juliol.

Pot fer-se la matrícula en línia?

La matrícula podrà realitzar-se en línia sempre que es complisquen els següents requisits:

• Haver estat matriculada/o en el centre durant el curs 2023/2024
  • Enviar de manera correcta tota la documentació necessària per al tràmit

En el cas de tindre dubtes en l’enviament de la documentació que ha d’aportar-se, per a assegurar la plaça, el tràmit es realitzarà presencialment en horari de secretària.

El procés de matriculació en línia es realitza a través de la nostra Oficina Virtual

Quina documentació ha de presentar-se?

La documentació a presentar és la següent:

Quan pot demanar-se l’exempció total o parcial de la FCT?

L’alumnat podrà presentar la sol·licitud i documentació d’exempció del mòdul de FCT en la Secretaria del centre amb el sobre de matrícula o al llarg del curs fins a finals del mes de gener.

Model sol·licitud Exempció FCT https://ceice.gva.es/documents/161863064/359436140/8c_solicitud+exencion+FCT.pdf/cee92c73-4181-b4c9-2f57-c1d0aebdfc44?t=1675863186145

Com es duu a terme el pagament de les taxes administratives i del segur escolar?

En la secció de Pagaments de la nostra web. Recorda que el pagament del segur escolar és OBLIGATORI per a tot l’alumnat menor de 28 anys. També podràs fer els pagaments durant el procés de matrícula.