Matrícula en Batxillerat Nocturn

Instruccions per al curs 2023-2024

Noves admissions

Alumnes que no pertanyen a l’IES Figueras Pacheco i volen començar o continuar els seus estudis de Batxillerat Nocturn. Han de realitzar la matriculació de manera presencial en l’IES Figueras Pacheco. No es podrà fer en línia des de telematrícula.es.

DataModalitatProcediment
Del 25 al 28 de juliol
(11.00 – 13:00h)
PresencialRecollir en el despatx de Prefectura Nocturn el sobre de matrícula del 10 al 28 de juliol i entregar la documentació en la Secretaria del Centre a partir del 25 de juliol

Alumnes de l’IES Figueras Pacheco

Alumnes que pertanyen a l’IES Figueras Pacheco i volen continuar els seus estudis de Batxillerat Nocturn. Han de realitzar la matriculació de manera presencial en l’IES Figueras Pacheco.

DataQui?Procediment
26 i 27 de Juny (17.30-19:00h)Alumnes de l’IES Figueras Pacheco que promocionen en fase ordinària a:
– Model B, 2n BACH
Recollir en el despatx de Prefectura Nocturn el sobre de matrícula i entregar la documentació en la Secretaria del Centre els dies 26 i 27 de juny (a les vesprades)
28 i 29 de Juny (17.30-19:00h)Alumnes de l’IES Figueras Pacheco que repeteixen:
– Model B, 2n BACH
Recollir en el despatx de Prefectura Nocturn el sobre de matrícula i entregar la documentació en la Secretaria del Centre els dies 28 i 29 de juny (a les vesprades)
Del 3 al 5 de Juliol (11.00-13:00h)Alumnes de l’IES Figueras Pacheco que promocionen en fase extraordinària a:
– Model B, 2n BACH
Recollir en el despatx de Prefectura Nocturn el sobre de matrícula i entregar la documentació en la Secretaria del Centre del 3 al 5 de juliol (als matins)
6 i 7 de Juliol (11.00-13:00h)Alumnes de l’IES Figueras Pacheco que repeteixen:
– Model A, Bloc 1