SEMPERE SEMPRE, RESSONS DE LLUM I FOSCOR

El dilluns, 27 de maig, es va representar a la nostra sala d’usos múltiples la funció de teatre: SEMPERE SEMPRE, RESSONS DE LLUM I FOSCOR. En este espectacle teatral s’aborda la vida i l’obra d’Eusebio Sempere, des de la seua infància fins a la seua mort, des d’una perspectiva poètica i didàctica. Una posada en escena minimalista que es convertix en un artefacte artístic, on els diferents llenguatges visuals es mimetitzen amb l’esperit de l’obra de Sempere. Obra representada per AMBULANTS LAB (@ambulanteslab), text de Juan Diego Cerdà, dirigida per Iván Jiménez i interpretada per Sara Torra, Diego Juan i Juan Diego Cerdà.

Part de l’alumnat de 4t d’ESO ha gaudit d’este gran espectacle dissenyat perquè coneguen a Eusebio Sempere d’una manera més íntima i alhora sàpien la seua importància a nivell internacional i en la història de l’art contemporani. Després de la representació teatral, el nostre alumnat ha pogut establir un diàleg amb els actors. Sens dubte, ha sigut una gran experiència.

Donem les gràcies al Servici d’Educació de l’Ajuntament d’Alacant per acostar el teatre als centres educatius.

ENLLAÇ AL NOSTRE INSTAGRAM: https://www.instagram.com/p/c7htjfjkbzf/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Activitat coordinada per vicedirecció (Yolanda Sala).