Jornades STEM

JORNADES STEM I DE MEDI AMBIENT.

El passat dia 2 de maig es van celebrar unes jornades STEM relacionades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible “Salut i Benestar” i “Producció i Consum responsables”.

En esta jornada els alumnes i alumnes de 1r ESO van realitzar 3 tallers:

-“Taller de constants vitals”: van aprendre com utilitzar diversos dispositius per a mesurar-se la tensió arterial, els reflexos, l’oxigen en sang o l’agudesa auditiva.

-“Taller de reciclatge”: van posar en pràctica els seus coneixements per a la classificació de diversos residus en els contenidors blau, groc, verd, marró, gris i taronja, tenint en compte també “el punt net”.

-“Taller de fruites i verdures de temporada”: van classificar nombroses fruites i verdures segons les diferents estacions de l’any en les quals se solen recol·lectar. Posteriorment van analitzar les causes per les quals és important menjar aliments de temporada i de proximitat.

Coordinadors de les activitats: Departament de Biologia i Geologia.

ENLLAÇ AL NOSTRE INSTAGRAM: https://www.instagram.com/p/c6tuyjsc1oz/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==