ENTREGA PREMIS EXTRAORDINARIS Al RENDIMENT ACADÈMIC EN L’ESO

ENTREGA PREMIS EXTRAORDINARIS Al RENDIMENT ACADÈMIC EN L’ESO DEL CURS 22-23

El 4 de juny va tindre lloc l’acte de lliurament dels premis extraordinaris al rendiment acadèmic de l’alumnat d’Educació Secundària corresponent a la convocatòria de l’any acadèmic 2022-2023 en l’ADDA d’Alacant. Esta convocatòria va ser resolta i publicada al DOGV 9761 amb data 8/01/2024.

Del nostre IES van rebre el seu premi extraordinari al rendiment acadèmic de Secundària les alumnes María Cerón Márquez, Andrea Cerón Márquez i Karen Sofía Llops Graciano.

Les nostres alumnes van estar acompanyades per les seues famílies i en representació del Centre van acudir la directora, Glòria Gómez Monllor, la vicedirectora, Yolanda Sala Sáez i la professora Encarnación Vidal Martín-Toledano.

Enhorabona al nostre alumnat i a les seues famílies!

ENLLAÇ AL NOSTRE INSTAGRAM: https://www.instagram.com/p/c78-xwjqmet/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==