Visita a Alcoi

Part de l’alumnat de 2n, 3r i 4t ha pogut gaudir d’un agradable passeig per entorns naturals i per l’Alcoi modernista.

“El primer va ser arribar al Pou de la Neu i després d’admirar les vistes dels entorns que oferix, ens vam anar a veure les pintures rupestres de la Gerga. Com vam haver de passar en dos grups, alguns van aprendre durant l’espera sobre orientació diürna (i nocturna sense pràctica evidentment), incloent-hi mesura d’angles amb el cos per a fer ús de l’infal·lible “mètode del bocata”. Però, eixes pintures ens van fer entendre el nostre passat. Obligada va ser la parada per la Font Roja on gaudim del seu museu interactiu i una mica de temps per a prendre l’aire. Hora de menjar (potser una mica tard) en un restaurant alcoià, en el qual l’alumnat es va comportar de 10 una vegada més.

Quan renovem l’energia, vam poder apreciar l’Alcoi modernista fent una xicoteta parada en el museu en el qual vam veure la importància d’esta població en la història recent i els seus atractius culturals.

Un llarg dia ple d’experiències que ens van fer millorar a tots, inclosos els profes de l’expedició, els qui van procurar realitzar les seues oportunes aportacions per a un major creixement dels nostres estimats discents.

Agraïsc al nostre professor del departament de Física i Química Sr. Diego Martínez Bridgens que em convidara a acompanyar-los i em permetera donar eixos xicotets matisos enriquidors”

Fins a la pròxima!

José Ramón Mas Compañy

ENLLAÇ AL NOSTRE INSTRAGRAM: https://www.instagram.com/p/c6eatzbqpoi/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==