Trobada EMEU

A la fi d’abril, el Departament de Serveis Socioculturals i a la Comunitat, ha organitzat una Trobada EMEU (Engineering Mobility In Europe) en el nostre centre educatiu i ens han visitat professores d’FP de Països Baixos i Finlàndia.

Es tracta d’un projecte d’internalització de la Formació Professional que ens permet formar part d’una xarxa de centres d’FP de tota Europa per a l’intercanvi d’alumnat, millorant així la seua formació personal i professional.

Donem les gràcies a les empreses i entitats que ens han acollit: Centre de Dia en la Comunitat Entre veïns “La Florida”, CRIS i Centre de dia Adiem Sentit, Museu d’Art Contemporani d’Alacant i Associació Explicar-t’i l’Escola Infantil Mar de Sols.