Xarrada sobre la comunicació en RRSS

XARRADA 23 D’ABRIL: LA COMUNICACIÓ EN RRSS I COM CONTACTAR AMB LA NOSTRA AUDIÈNCIA A través D’ELLES.

Els alumnes de 1r CFGS de Màrqueting i Publicitat, han tingut una xarrada sobre la Comunicació en RRSS impartida a la seua aula per Aurora Vidal.

Aurora Vidal és llicenciada en Economia, va realitzar un màster en la universitat de Barcelona en Màrqueting i Comunicació de marques de luxe i un Expert en la UA de Màrqueting i Comunicació en RRSS. Va començar la seua carrera professional com a consultora per a una tecnològica i posteriorment va ser Project Manager fins que va iniciar la seua aventura com a emprenedora.

La xarrada ha versat sobre la importància de les RRSS en el món de l’empresa, com gestionar-les i com per mitjà d’elles es pot arribar fins al target i aconseguir el seu objectiu com a ferramenta de màrqueting. La ponent ha proposat diverses activitats sobre el tema, que han realitzat els alumnes amb molt bons resultats.

El nostre agraïment a Aurora Vidal per haver-se prestat a formar als nostres alumnes en la matèria en la qual és experta i felicitacions per la seua manera de connectar amb els alumnes.

Professora organitzadora: Lola Moreno Marín.