Subvenció a alumnat de Formació Professional per desplaçament

Subvenció a alumnat de Formació Professional per desplaçament per a la realització de cicles de formació professional en centres allunyats de la residència habitual

Informació bàsica

Què és i per a què servix?

Sufragar els gastos derivats de residència, transport i manutenció d’alumnat que curse cicles de Formació Professional en centres allunyats de la seua residència habitual.

Requisits

A més dels requisits de caràcter general recollits en la base quarta de l’Orde de bases reguladores, s’haurà d’estar matriculat en un centre públic o concertat en el curs 2023-24 allunyat de la residència habitual almenys 14 km. Per a sol·licitar l’ajuda addicional per residència, s’haurà de residir fora del domicili habitual durant tot el curs acadèmic, a excepció dels períodes vacacionals, a causa de la distància entre el seu domicili habitual i el centre educatiu, dels mitjans de comunicació existents o dels horaris lectius. Com a residència habitual, s’entendrà la que conste a Ítaca, llevat que l’alumne acredite una diferent, i en este cas es justificarà i actualitzarà a Ítaca degudament.

Qui pot sol·licitar-ho?

Alumnat de centres públics o cicles concertats, que curse l’any acadèmic 2023-24 cicles de Formació Professional en centres allunyats de la seua residència habitual.

Procediments relacionats

Normativa del procediment