Trobada de Teatre Jove

11a Trobada de Teatre Jove per a celebrar el teatre en l’educació a la Comunitat Valenciana.

12 alumnes de 2° Batx E han presentat en la Trobada de Teatre Jove, celebrada en Les Cigarreras, l’obra teatral “Nos vemos en el cine” creada per elles mateixes i dirigida i coordinada per la seua professora d’Arts Escèniques, Patricia Crespo. 18 d’abril de 2024.

ENHORABONA! UN ÈXIT!

La Trobada de Teatre Jove és una iniciativa d’Inestable i Carnet Jove-IVAJ que fins al 3 de maig es desenvoluparà a Alacant, València i Castelló, arribant a més de 1500 joves de la Comunitat Valenciana.

Esta activitat té com a objectiu permetre la trobada d’alumnes, alumnes i docents que gaudixen del teatre i es formen mitjançant les arts escèniques en el seu sentit més ampli (dansa, música, plàstica, teatre i expressió corporal). Este esdeveniment els permet exhibir les seues creacions, formar-se en tallers amb professionals de les arts escèniques i la pedagogia, així com conéixer i conviure amb altres persones que viuen el teatre en l’educació secundària, els casals joves o qualsevol associació juvenil.

La Trobada de Teatre Jove és un projecte que des de fa onze anys oferix experiències teatrals en l’adolescència i en la joventut perquè es consoliden com a font de coneixement i d’enriquiment personal i com a vehicle d’aproximació a les arts escèniques per a fomentar la creació de nous espectadors i de nous usuaris de la cultura.

#trobadadeteatrejove

Enllaç al nostre Instagram: https://www.instagram.com/p/c583upnqjdi/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==