Comunicat Banc de Llibres

Estimades famílies:

Del 12 al 19 de juny, durant els últims dies de classe, es procedirà a arreplegar tots els llibres prestats pel banc de llibres.

Per favor, tinguen en compte que són més de 12.000 exemplars i sense la seua col·laboració el treball es fa impossible. Per això, per favor, comproven les següents qüestions abans que els seus fills porten els llibres:

1r Comproven que els llibres estan folrats (no s’agafaran llibres sense folrar).

2n Comproven que els exemplars estiguen en condicions acceptables (no tacat, ni mullat, trencat etc.)  i que no hi haja res escrit dins dels llibres.  Si hi haguera alguna cosa intenten esborrar-la. (no s’acceptaran llibres trencats ni escrits).

3r Comproven que tots els llibres tenen el mateix codi (número de 4 dígits estampat normalment en la cara interior de la portada). Este número és intrínsec de cada alumne i en cap concepte es pot ratllar ni manipular.

4t Només arreplegarem lots sencers.

Recordar-los que tal com marca la normativa, si algun llibre falta o no complix els requisits indicats anteriorment, es descartarà i la família haurà de reposar-lo de la seua butxaca o eixir-se del sistema de préstec.

Estimem molt la seua col·laboració i així garantir que el de banc de llibres puga donar-los un servici de qualitat.

Així mateix, animem als alumnes de 2n Batxiller que enguany no hagen format part del banc de llibres que, si ho desitgen, donen els seus exemplars usats perquè altres persones puguen aprofitar-los.

NOTA: Si a algun alumne/a li hagueren sostret algun llibre, al final del dia del lliurament de llibres podrà acudir a la biblioteca per a veure si està el seu entre els llibres que hagen arreplegat els encarregats del Banc de Llibres. En breu, els comunicarem quin dia en concret de la setmana del 12 al 19 de juny han de retornar el lot.

COORDINADORS DEL BANC DE LLIBRES.