NOU PROJECTE ERASMUS+ KA131-HED

EMEU “Engineering Mobility in Europe”

Si vens al nostre institut en estos dies, una de les coses que veuràs res més entrar, serà una bandera amb les sigles EMEU, i és que… ens hem endinsat en una nova aventura a través del programa Erasmus+ KA131-HED!
EMEU són les sigles en anglés de “Engineering Mobiltiy in Europe”. Es tracta d’un projecte que té com a objectiu l’intercanvi d’estudiants de formació professional per a cursar un mòdul d’aproximadament 2 o 3 setmanes de duració, en un centre diferent al seu, d’entre els països que formen part de la xarxa EMEU.
El mòdul sempre consta amb una part teòrica que es cursa en el centre i una altra part que es realitza en centres de pràctiques, a més d’un component virtual que es pot realitzar abans, durant i/o després de l’experiència de mobilitat.
Actualment participen centres educatius de Països Baixos, Alemanya, Dinamarca, Finlàndia, el Regne Unit, Estònia i Espanya. En el nostre cas, som el primer centre educatiu públic de la Comunitat Valenciana que oferix esta oportunitat.
En les imatges pots veure:
1. Presentació del nostre centre i el nostre mòdul en la trobada anual de la xarxa EMEU a València, realitzat el passat 7, 8 i 9 de novembre, a càrrec de la directora Glòria Gómez i la coordinadora Erasmus+ per a cicles, Diana Ramón.
2. Imatge del grup de TASOCT al costat de les dos alumnes de Països Baixos que han vingut a cursar el mòdul “Inclusivament leisure activities for Young people”.
3. Imatge de les alumnes de Països Baixos amb el grup de la Fundació Sant Rafael, lloc de pràctiques del mòdul que impartim en el nostre IES.
Esperem que siga l’inici de noves experiències Erasmus+ de curta duració per al nostre alumnat de cicles formatius!

ENLLAÇ DE LA NOTÍCIA EN EL NOSTRE INSTAGRAM: https://www.instagram.com/p/c0r5xeuq3un/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==