Concurs: Què és per a tu el 017?

Concurs Què és per a tu el 017? – II Edició

El grup de 4t d’ESO, format per Oriol Hurtado, Joan Miguel Orts i Daniel Miras i coordinat pel professor Tomás Andreu, per segon any consecutiu ha contribuït amb la Conscienciació d’una INTERNET MÉS SEGURA a través del concurs que promociona l’INCIBE (Institut Nacional de Ciberseguretat d’Espanya. Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital) amb l’elaboració d’un vídeo que alerta sobre els perills del phishing: Què és per a tu el 017?

Esta activitat, dirigida a centres educatius, té com a finalitat que l’alumnat conega com el servici ‘La teua Ajuda en Ciberseguretat’ pot ajudar-los a resoldre els problemes de ciberseguretat que puguen sorgir-los en el seu dia a dia. Així mateix, l’activitat s’emmarca en la celebració del quart aniversari del 017 i està englobada dins del Safer Internet Day 2024 que se celebrarà el pròxim 6 de febrer a tot el món amb l’objectiu de promoure l’ús segur i responsable de les noves tecnologies i sota el lema “Junts per una Internet millor”. El vídeo del nostre alumnat està penjat en la plataforma de l’INCIBE en la seua plataforma d’Instagram amb l’etiqueta #017Contigo. El 017 és el número on anomenar per a ser assessorat en cas d’estafes, robatoris d’identitat, i qualsevol altre problema o frau derivat d’Internet i perpetrat per ciberdelinqüents. Ací us deixem el vídeo realitzat per a la campanya d’enguany: