Taller sobre la importància de la cura de la pell en l’adolescència.

Taller sobre la importància de la cura de la pell en l’adolescència. 20/09/23

Dues classes de 4t d’ESO i altres dues de 3r d’ESO han rebut un interessant taller sobre la importància de la cura de la pell en els adolescents. Se’ls ha donat una breu xarrada i han participat en un joc de preguntes i respostes bastant divertit. Al final del taller, els alumnes s’han emportat un xicotet detall de regal d’Eucerin. A més al guanyador del joc se li obsequiarà amb un lot de cremes d’Eucerín. Ens hauria agradat que més alumnes del nostre IES hagueren participat en este taller, però les places estaven limitades.

Activitat coordinada per vicedirecció.