Acte de graduació de 2n Batxillerat i 2n TASOCT

ACTE DE GRADUACIÓ DE L’ALUMNAT DE 2n DE BATXILLERAT DIÜRN, NOCTURN I TASOCT.

El nostre Centre va acollir el divendres, 19 de maig, un dels actes més importants del curs acadèmic, el solemne acte de graduació dels alumnes de 2n de Batxillerat i 2n TASOCT, presidit per la nostra directora Gloria Gómez Monllor. Un acte replet d’alegria alhora que de nostàlgia. Cada vegada que una promoció es gradua el sentiment és trobat. D’una banda, l’orgull de veure en el que s’han convertit després del seu pas per l’Institut, i per un altre, una certa nostàlgia en veure’ls deixar el Centre.A tots i a totes els desitgem tot l’èxit del món. I els recordem que esta serà, sempre, la seua casa. Des d’este moment tots compartiran una condició identificativa important: són, des d’ara mateix, antics alumnes del FIGUERES.

Coordinadora de l’acte de graduació: Yolanda Sala (Vicedirectora), amb la gran col·laboració del nostre personal no docent: Pilar, Hugo, Abraham, de la resta de conserges, de la Secretaria del Centre (Noemí, José Manuel i administratius) i de la nostra AFA.

ENHORABONA ALS GRADUATS I GRADUADES!

Nota: falta la fotografia de grup de 2n Bach. D intentarem trobar-la.

RETRANSMISSIÓ EN DIRECTE DE L’ACTE DE GRADUACIÓ PER YOUTUBE: