Projecte NEW BUSINESS

El 17 de febrer 2023 i com a fermall final del Projecte NEW BUSINESS realitzat per l’alumnat de 2n curs del CFGS de Màrqueting i Publicitat, es va realitzar un esdeveniment per a la presentació i defensa de les propostes de negoci, davant el jurat del concurs i es va procedir a l’adjudicació i lliurament dels tres premis corresponents.

El projecte ha sigut dirigit per les docents del citat cicle Alba Martínez Carbonell i Ana Fuentes Díaz.

Aquest concurs sorgeix a proposta de l’empresari Isaac M. Juan Pastor que compta amb un local de negoci a Sant Vicent del Raspeig i desitjava conéixer propostes d’idees de negoci i projectes empresarials per a emprendre una nova activitat econòmica. El Concurs ha sigut promogut pel Departament de Comerç i Màrqueting de l’IES Figueras Pacheco, amb l’objectiu de donar suport a la creació d’idees de negoci i projectes empresarials nous, impulsant entre els alumnes el treball en equip i la posada en pràctica en un cas real dels coneixements i capacitats adquirides. Es van presentar 6 propostes i va participar el total de l’alumnat de 2n curs. El jurat va estar format per Isaac M. Juan Pastor, l’empresari promotor del concurs, Juan José García, CEO i fundador de l’empresa Solucions energètiques Digitals i Anes Ortigosa Blázquez, assessor i formador en creativitat i coach/mentor en el programa DOEACTUA 9a edició (programa per a seleccionar les millors idees de negoci en fase llavor en la Universitat d’Alacant).

Els premis van ser concedits de la següent forma:

Primer Premi, dotat amb 120€, va correspondre al grup format pels alumnes : Irene de Santos González, Tania navarrés Pérez, José Ignacio Fernández Baile i Ismael Hajji García amb la proposta d’un SERVEI D’IMPRESSIONS 3D I ESPAI COTREBALL.

Segon Premi, dotat amb 80 €, va correspondre al grup format per: Víctor Calzadilla Ortiz, Aarón Cayetano Fernández Tomé i Adrián Pastor Fernández amb la proposta d’un ESTUDI DE PRODUCCIÓ MUSICAL.

Tercer Premi, dotat amb 60 €, va correspondre al grup format per: Macarena Albert Álvarez, Milena Annabell Fretes Aguilar i Erika Rodríguez Verdú amb la proposta d’un CENTRE DE IOGA, PILATES I EXERCICIS ENFOCATS Al CREIXEMENT PERSONAL AMB ÀREA DE RESTAURACIÓ INCLOSOS.

L’esdeveniment, que també va ser organitzat per un grup d’alumnes de 2n curs de Màrqueting i Publicitat, va comptar amb la participació d’alumnes voluntaris de 1r curs en la fase de preparació dels projectes i com a convidats a l’esdeveniment i amb la col·laboració de l’AFA per a obsequiar al promotor i al jurat.