MOBILITATS ERASMUS+ Educación Superior-França.

MOBILITATS ERASMUS+ Educación Superior 2022/2023 França.

La nostra alumna, no es diu “Emily”, però està a París 😁 . Céline Aroun és estudiant del cicle formatiu de grau superior d’Educació Infantil i ha demostrat tindre grans habilitats per a eixir de la seua zona de confort. En aquesta ocasió, ha decidit realitzar la seua mobilitat #ErasmusPlus a París (França), en concret a l’escola infantil @creche_lespetitescanailles on podrà posar en pràctica tot l’aprés amb menors de 0-3 anys. Des d’ací volem a agrair a Tatiana Cabanas, la directora de l’escola, la possibilitat que ha brindat a Céline. Esperem que siga l’inici de futures col·laboracions. Esperem fotos del progrés d’aquesta estada!

#erasmusfigueraspacheco#petitesenfance#france#ciclosformativos#FormacionProfesional#sepie#lespetitescanailles#fct#formaciónencentrosdetrabajo#ka131hed

Coordinadora: Diana Ramón.