Lliurament de premis del concurs: “Cartes d’Amor”

LLIURAMENT DE PREMIS DEL CONCURS “CARTES D’AMOR” (14/02/23)

El 14 de febrer va tindre lloc l’acte de lliurament de premis del concurs “Cartes d’amor” en la pèrgola del nostre centre. Aquest acte va estar conduït per l’alumnat de 1r del CFGS de TASOCT. L’objectiu d’aquest concurs és estimular l’expressió creativa, comunicativa i emocional del nostre alumnat, així com desenvolupar la competència lingüística i fomentar la lectura com a font de coneixement i de plaer.

Premis per categoria:

PRIMÀRIA: Primer premi: Alaa A. (CEIP Sant Francesc d’Assís). Segon premi: Institutriu A. (CEIP Sant Francesc d’Assís).Tercer premi: Artyom. (CEIP Sant Francesc d’Assís).

ESO: Primer premi: Valeria A. Valdés (4t ESO D). Segon premi: Rosada del Riu (4t ESO B). Tercer premi: Elena Gómez (1r ESO D).

BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS: Primer premi: Cristina Rodríguez (1r A CFGS D’INTEGRACIÓ SOCIAL). Segon premi: Sandra Planelles (2n BATXILLERAT C). Tercer premi: Aitana Díez (1r A CFGS D’EDUCACIÓ INFANTIL).

Acte de lliurament de premis organitzat per 1r del CFGS de TASOCT i coordinat per la Comissió d’Animació Lectora (Vanesa Berna, Yolanda Sala, Camila Olmos i José Emilio Melchor).

Nota: Donem les gràcies al CEIP Sant Francesc d’Assís per la seua participació en el nostre concurs.

ENHORABONA A les PREMIADES I Al PREMIAT!